torsdag 11. oktober 2012

Skummelt!!

Og da har jeg hevet meg på bloggkarusellen jeg også... 

I en hverdag hvor vi spiser måltidene idet vi løper i bilen for å rekke hva det måtte være, trengte jeg bare litt til.... men denne gang er det kun for meg! Mine interesser, mine ønsker, mine prosjekter og mine drømmer... Og det er ikke få! he he.
Som person er jeg ganske så rastløs har ikke fått utlevert for mye tålmodighet for å si det sånn. Jeg liker å gjøre ting jeg ikke kan og liker ikke å gjøre for mange repetisjoner, helst skal det være ferdig innen urimlig kort tid og  når tingene begynner å se ganske så bra ut er jeg lei å må finne ett nytt prosjekt. Disse er det jeg ønsker å vise på denne blogg, mest for å lage et lite "kartotek" for meg selv om hva all min fritid går til, men kanskje lokker jeg flere til å gjøre ting en ikke kan... 
Det verste blir nok dette med å sitte seg inn i dataproblematikken..... Jeg HATER at det er så mye "unødvendig" kunnskap som må til for å kunne komme seg rundt i dette nettsamfunnet! For det var dett med den tålmodigheten da..... Litt rotete dette her men må jo begynne en plass........ SEE YOU!


Lucky

1 kommentar:

  1. Hey hey, og velkommen, dette blir bra greier, helt garantert.

    :O)

    SvarSlett