fredag 19. oktober 2012

Lovely, lovely, lovely!!!


Mitt nye fine og fantastisk lekre fat!! Siden det var fredag og jeg følte det var tid for ukelønn, til meg selv.... og jeg har da lenge sirklet rundt dette fatet, var tiden inne. På den GLADESTE interiørbutikk i uendelig omkrets, hos Hennes Drøm ble denne min (har du ikke vært der så annbefales det på det sterkeste!! De sier sjokolade gir damer lykkefølelse, men da har de ikke vært hos Linda.... . Der var foresten både i en nydelig eplegrønn og i supersøt rosa, så valget var ikke lett.... men med advent og jul rundt hjørne var lilla perfekt!!! Og for å være helt ærlig; det selges til "gitt vekk" pris!! 
Til våren skal jeg ha den grønne. Eller i februar...
Resten av "ukelønnen" skal dere få se en annen dag:-).  
Ha en super fredag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar